Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 19, 2011

Nuffnang

Weeeee, selamat pagi semua. Hari ni ada rezeki lebih sikit kot untuk saya. (kejap saya, kejap aku, dasar tak ada pendirian kan?). Celik2 mata, mmg semangat Proton waja nak tgk update entri Blogshop's Opening malam tadi. Suke :) ada sokongan moral dari kawan2 blogger tersayang. thanks semua..Mwah mwah kat dahi masing2.. Malam tadi sibuk dengan Final Raja Lawak sampai tak sempat nak jalan2 blogwalking buat promosi.So hari ni kena gigih sikit la..

Mood gembira bertambah gembirawrrr aummm bila cek nuffnang tgk earning..WOWW!!! (melampau ke?) hehe naik jadi RM10. Satu pencapaian yang membanggakan diri aku sendiri..hikhik.. Ini adalah hasil klik klik kamu semua juga, aku start tepek ads Nuff ni akhir Januari 2011 kalau x silap.. Ok la kan..dari dulu2, aku yang buta Nuffnang ni, tepek satu je ads kat sidebar.pastu x rajin bw, x ramai kawan. earning adalah RM0.25 dalam masa setahun jugak rasanya.. mmg tak harap la nak naik.. 

hari ni jugak satu Be dah bertukar jadi ME..woahhhhh Nuruljannah..dah pandai ek ko skrg bercakap pasal BE dan ME... Hehe, ini pun kawan2 yang bgtaw. Cekodok banyak gak membantu. selain baca entri pasal Nuffnang di blog2 kawan lain.. khrap Khun Kha semua.. (sape nak belajar Thai language , meh la meh la..)


Nak fikir dulu la, nak beli apa ekh dengan duit nuffnang ni.


Terima kasih berganda2 sebab rajin datang blog mekerepek saya ini, dan tolong kelik2 apa yang saya tepek di sini...


kalau suke , like la ;p

No comments: