Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 18, 2011

anmum club

minggu ni minggu rezeki untuk aku kot..alhamdulillah, mcm2 benda aku dapat bulan ni.walaupun tak seberapa tapi kalau dapat secara percuma sape tak suka kan?? kau tak suka?

mcm biasa, budak kepochi ni pantang ada benda best mesti nak tulis kat belog beliau.. yela, nama pun blog kenangan. jadi mana yang best dan tak best yang boleh jadi kenangan mesti la maw tulis kan..nanti generasi aku nak buat kajian senang.. taip je precious moments, mst boleh tahu semua. senang kan?

semalam mr posmen dtg rumah, bagi surat.mcm biasa me kalau dapat surat..mmg sah bukan dari peminat.sbb mmg tak pernah ada peminat ke.gua bukan artis la derrr , nak ade peminat sume.. 

semalam mr posmen dtg bg ni.. sample susu lagi dari anmum materna.. dpt dua perisa plak tu, perisa biasa putih tu dengan perisa coklat.lepas ni boleh la redeem thermometer..hikhik...
kan anmum buat redemption promosi skrg ni. mommies yang minum anmum dan belum tahu, jom la join anmum club ni. FREE sahaja.. nnt boleh redeem termometer @ child monitoring device. nak join klik ni je www.anmum.com.my
tunggu sepeket lagi sampai.  hihikk



pastu di pagi jumaat yang mulia ni, masa tgh lalala blogwalking, dapat panggilan misteri dari anmum careline. dia nak buat confirmation register as anmum club members dan nk bg sample lagi.alahaiiiii... saya sukakannya... pastu dia ada bgtau apa yang terkandung dalam susu anmum ni, ada gangliosida yang bagus untuk perkembangan otak bayi, ada hi-folate untuk tambah sel darah merah..aku lupa dah apa lagi...aku lupa!!!! 
tak sabar wei tgu sample anmum lagi satu sbb nak kumpul 4 sudu susu nak tukar dengan thermometer. aku kan dah beralih ke friso mum gold skrg ni.

cite best lagi minggu ni, aku ada beli barang baby (ape lagi kalau bukan rompers, tak habis2) dr satu blogshop. beli 3 helai rompers, dia bg percuma 3 stoking dan 1 pre walker shoes yang ada tatun (kartun) comel tu...grrrrrr..rezeki alhamdulillah. terkejut gak, ingat dia salah letak kan..bila tanya, rupanya dia bg percuma sbb aku ni pelanggan setia katanya..awwwww....


kalau suke , like la ;p

2 comments:

mykhalis said...

cuba la pakai pampers moden sangat jimat.. mmg mahal pada mula2nya tapi samapai dapat anak 5 orang pun boelh guna lagik

ally said...

yuyu, beli rompers kat blogshop mana? mind to share?hehe