Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

May 9, 2011

kasihnya ibu

ibu melahirkan kita sambil menangis kesakitan, adakalanya sendirian, 
oleh itu masihkah kita ingin menyakitinya?
mahukah kita ketawa melihat penderitaannya?
memakinya?
melawannya?
memukulnya?
atau menghina ibu kita yang tidak berpendidikan tinggi seperti kita?apatah lagi berfikiran terbuka?



berapa org di dalam dunia ni yang sanggup mati demi ibu?? yang ingin meninggalkan suami dan keluarga sendiri dan berkorban untuk ibu??
fikirkan lah...


tapi seorang ibu sanggup mati demi anak-anaknya..


kasihnya ibu...membawa ke syurga..kalau suke , like la ;p

13 comments:

mama tims said...

begitulah pengorbanan ibu tiada sempadan..hargaila dia selagi dia masih ada..

hapy mothers day yuyu..

Rosie Rose said...

tu r kan.. bertuah kite yg masih ada ibu nih. walaupon kekadang tu la kawan gaduh kita, tp sedar tak sedar... bila berjauhan, tu la yg kite rindu. kan kan kan?

b.E.L.L.e said...

wuuu...saya sayang mak saya..xsanggup nk lawan ckp mak..

mommie yuyu said...

mama tims ;
happy mothers day too mama tims!!

mommie yuyu said...

rose ;
ye, kdg2 ibu jgk la teman kita gaduh mulut kan..tp bila jauh skit mula la rindu

mommie yuyu said...

belle ;
saya pun syg mak saya.. ;)

queen aida said...

epy mother's day

aDieyZa said...

pengorbanan yg x terlalu besar harganya..

Pya said...

Ni yang terasa nak balik Muar peluk mak kuat2 nih. Huhu... Oh Pya tak sabar nak keje Yuyu nak belikan mak Pya macam2. Sedey sgt hari ibu ke, besday ke hanya dpt wish je tak dpt nak kasi ape2 hadiah pon (-_-)

mommie yuyu said...

queen aida ;
happy mothers day too

mommie yuyu said...

adieyza ;
mcm ada silap taip tu.mst awk nk tulis, pengorbanan yang terlalu besar harganya kan?

mommie yuyu said...

pya ;
btul btul.
yuyu pun sama.nk keje, nk belikan mak mcm2 hadiah...

aDieyZa said...

akk, silap taip la pulak.. hihihi.. pengorbanan ibu mmg terlalu besar harganya.. x mudah utk kita balas semua jasa ibu kita kan..

akk x lama lagi akn jd ibu.. hope dapat jd ibu yg baik utk anak2 yer..