Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

April 12, 2011

the winner goes to..

tibalah saat yang di tunggu tunggu... jeng jeng jeng!!

mula2 yuyu nak ucapkan terima kasih pada semua yang sudi memeriahkan Precious Moments GA ni. Kepada mereka yang bertuah , tahniah diucapkan dan kepada mereka yang belum bertuah..mungkin boleh cuba lagi di lain GA.. ;)

lepas ni teringin nak buat GA lagi.tp tunggu ada sponsor dulu la..hihi

senarai peserta disini

tahniah untuk pemenang bertuah pertama dan hadiahnya

pemenang bertuah ke 2 dan hadiahnya 


pemenang bertuah  ke3 dan hadiahnya ;)


kepada semua pemenang, sila emailkan

nama
alamat
no telefon 

kepada sizukasj@yahoo.com


kalau suke , like la ;p

13 comments:

Jieda said...

tahniah kepada semua pemenang

Izan Ishak said...

Tahniah pada yg menang!

Atie Serina said...

congrats utk sume pemenang =)

Puan Kutu said...

tahniah yer buat pemenang..boleh wangi2 dgn bedak tu kan?hehe..

kakngah said...

tahniah pd semua pemenang...

zatil said...

wah..tak de rezeki kali nih:)
Btwn, tahniah pemenang2....

Azlan Hasan said...

hehehe..xde rezeki laa kali nie..hahaha..xde la..next time leh try again..hahahaha

p/s: congratulation to the winner..hehehe :)

Regards,
-Strider-

tengkorakemas said...

thanks kak :)
oh i'm lucky! he

er tapi..TE bukan tengkorak kemas..tapi tengkorak emas xD

queen aida said...

mai nk tuntut hadiah!!bahahahaha....suke!johnson's baby bedtime powder...!!!mnambahkn lg koleksi johnson's baby i darl!!muah!..tqvm

___Mrs Suhaidi___ said...

congrats semua...

Aida: nanti kulit macam baby tau, auwww...

Atiey said...

tahniah pada pemenang nak satu botol bedak yuy danny nak pakai..hehe

mykhalis said...

wahh..minyak yuyi cap limautakde ke?hehe..tahniah2 kepada pemenang..

mommie yuyu said...

khalis ok jgk cdgn tu.lepas ni nk buat GA minyak yu yee la..maklumla owner blog suke brg2 wangi2 ni.