Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 15, 2011

tag dari mommy nanie

alhamdulillah, ada lagi peluang untuk jenguk blog hari.
sbnr nya ada 2 3 tag dan GA yang tertangguh ni.
tapi disebabkan hari ini, banyak masa terluang
aku cuba buat semua satu-satu.

memula nk buat tag dari mommie nanie

soalan no. 1: Pernah ke anda rase 'hot'?
jawapan soalan no. 1: 
of cos la..nak2 bila tergigit cili.hehe
mst lah pernah.

soalan no. 2: upload wallpaper yang anda gunakan sekarang.
jawapan soalan no. 2:

soalan no. 3: ceritakan pasal wallpaper tersebut
jawapan soalan no. 3: 
PC baru, jadi xbyk gmbr yang ada dalam pc ni.plus skrg ni xde masa nk pilih2 gmbr nk buat wallpaper.dulu masa bercinta letak gmbr bercinta.skrg dh kawin, xpyh tgk gmbr kot.tgk muka je hari2 lagi best..hehe
soalan no. 4: bila kali terakhir anda makan pizza?
jawapan soalan no. 4: 
lama dh x makan pizza.5-6 bulan ada la kot.sbb nurse KK advice kurangkan makan fast food.plus ngan pizza mesti ada nanas.

soalan no. 5: Lagu paling terbaru anda dengar
jawapan soalan no. 5: 
im not into music much.over tak kalau saya ckp saya cuma dgr lagu kalau berpacaran yang selalu ada iklan kat TV tu..yang pendek je tu

soalan no. 6: apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
jawapan soalan no. 6: 
makan biskut tiger..sedap
soalan no. 7: selain nama sendiri, anda dipanggil ape?
jawapan soalan no. 7: 
kakngoh ; family
yu & kak nurul ; sepupu & relatives lain
jannah ; kawan-kawan je


soalan no. 8: tag lagi 5 orang
jawapan soklan no. 8: 

1. chentaNUYU
2. sis tims 
3. Queen of Heart
4. Cekodok (kalau kau rajin la)
5. magicalleen

soalan no. 9: siapa orang no. 1 pada anda?
jawapan soalan no. 9: 
dia kawan blog saya.padahal sekampung je..tp x pernah dating lagi.

soalan no. 10: katakan sesuatu pada orang no. 5
jawapan soalan no. 10: 
mommy wannabe yg cool dan comel.saya kenal dia dari zaman myspace lagi

soalan no. 11: no. 3 ada hubungan dengan siapa?
jawapan soalan no. 11: 
dengan suami dia la merangkap kawan saya juga

soalan no. 12: bagaimana pula dengan no. 2?
jawapan soalan no. 12: 
mommy yang sentiasa cool dan saya dapat banyak ilmu dari dia..suka la blog sis tims!!

soalan no. 13: kata-kata cinta dengan orang no. 4?
jawapan soalan no. 13: 
kata2 cinta?adui..kebetulan pulak cik cekodok yang kena..Encik cekodok, tlg buat kan saya cekodok setiap pagi boleh??hehe
soalan no. 14: 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag?
jawapan soalan no. 14: jawapan adalah seperti dibawah..
1. chentaNUYU - bujang tapi taken kot
2. sis tims - saya rasa sis tims suri rumah, dan saya pasti suami sis tim seorang jurutera
3. Queen of Heart - seorang yang tabah sebab berjauhan dengan suami nya yang bekerja di kejauhan
4. cekodok - adik2 yang pandai menulis blog..suke baca penulisan dia
5. magicalleen ; baru berkahwin bbrp bulan dan sangat kretif

ok.done..apa lagi, mereka yang di taq.buat skrg k
kalau suke , like la ;p

No comments: