Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 15, 2011

taq kedua hari ini datang nya dari mommie ally


thanks ally, sudi taq yuyu..and sorry sbb lambat skit buat


5 nama samaran

1. kak ngoh - famil je yang panggil ni.sbb saya ank ke dua

2. nurul @kak nurul - relative je panggil nama ni..anak2 sepupu sume panggil kak nurul

3. yu - sepupu2 dan sedara mara jugak yang panggil ni.arwah abg pun panggil saya "yu"..rhendu.alfatihah

4. yuyu - kwn2 alam maya panggil dan saya pun bahasakan diri saya yuyu..

5. jannah - kawan2 suka panggill saya jannah. cikgu2 pun

5 perkara saya buat semalam

1. interview guru akademik Sekolah integrasi agama

2. jaga budak2 yang yg mak saya jaga.. hari ni diorang x dtg sbb balik kg.sbb tu satya boleh jawab tag2 bagai ni

3. rutin biasa je, update blog, makan minum...

4. oh ye, pergi anakku beli baju untuk lawat kawan bersalin


5. perkara yang sama, duk cari2 nama2 bayi dan makna dengan hubby sampai la masing2 tertidur sambil terlupa ttp pc

5 perkara buat sy gembira

1. saya dpt jawab semua soalan interview smlm. paling best part kena baca ayat hafazan..hehe tringat zaman sekolah

2. alhamdulillah, syukur sangat dengan zuriat kurniaan Tuhan yang bakal lahir ni.

3. bila blog saya semakin diterima ramai..thankx semua..

4. bila tgk srang2 sepupu2 dan kawan saya selamat melahirkan baby masing2

5. bila melihat muka org2 yang saya sayang tersenyum bahagia...saya pun turut bahagia.



5 perkara sebab jawab soalan

1. sebab ada soalan, kena la jawab.hehe

2. mommy ally tag, saya pun sahut la cabaran

3. kebetulan skrg free

4. same as above

5. sama macam kat atas



siap jugak.lama dh x jawab2 taq2 ni..otak dah sedikit tepu.maaf ye, tp saya cuba bg jawapan yang baik tu.mintak2 dapat markah penoh


kalau suke , like la ;p

No comments: