Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 12, 2011

selamat pagi

sehari x jumpa blog kesayangan ramai saya ni, rasa rindu mmg tak terkata la..tak dpt nk update ngan kwn2..tak senang duduk!!. smlm pergi majlis akikah ank sepupu kat marang terengganu. tahniah untuk Kak Nor dengan kelahiran org baru.ni baby kedua kak Nor. best la, dh dpt sepasang..new born Syarifah Hasif Rukayyah sngt mirip ayah dan abang dia. shoo cute ;)) Sorry..gmbr new born Hasif xde.amik gmbr guna henpon pastu xde kabel nk transfer. knp la cuai sgt..myb lain kali..

smlm adalah hari yang memenatkan.tu je nk bgtaw.

bgun seawal 3.50 pagi, pastu mandi dan siap.gerak keluar rmh pukul 5 pg kot.singgah solat dan breakfast, smpai je kat rumah sepupu tu dh pukul 7 lebih. tolong sikit2 je, sbb ramai yg x bg saya buat keje berat. umi & abah la yg byk bantu kot.saya byk tgk je.. oh lupa bgtaw hubby x dpt ikut atas urusan kerjaya

selesai je event, dlm pukul 5.30 kitorang mengundurkan diri untuk balik ke pangkuan suami rumah..umi pulak request nk pergi MYDIN since kat kemaman ni xde MYDIN, kitorang pegila jugak.. penat hokey! sbb naik kereta kecil saya tu 5 org.. 3 org budak hitam kat belakang, mmg sardin!!

blablabla, sampai rmh pukul 10 lebih.tgk hubby x balik lagi. tgu pny tgu pukul 12 baru balik..sian hubby.siang malam keje..terus tidur tanpa byk ckp.

pagi ni bangun awl2, mandi. lepas hubby g keje terus online.lepaskan kemarahan kerinduan kat belog. Hari ni ada 2 kenduri kawin. 1 tu mmg wajib saya pegi. kawan baik saya kawin. saya dh lama x pakai baju kurung... smlm pun pakai blouse je di majlis akikah. teruk x? saya mls buka kotak2 baju kurung. saya kan baru pindah.hari ni nk pakai blouse jugak la..bukan sape perasan pun kepelikan saya.

kalau suke , like la ;p

No comments: