Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 29, 2011

paling seksi

entry pertama hari ni, saya nak share sikit cerita artis kita yang mendapat tempat teratas "5 artis paling seksi" berdasarkan undian pembaca harian metro. macam2 kategori yang dipertandingkan sekarang ni ye, agak2 lepas ni kategori apa pulak yang diorang nak pertandingkan? dah mcm ustazah pulak ceramah pagi ni ye.. tengok sendiri la pemenang-pemenang nya..





Tempat teratas x lain x bukan..
hebat tak? caya la lu fasha


ni lagi hebat..

nak lagi hebat?cari sendiri la..kang x pasal2 blog ni jadi blog seksi.awww mak x mau nyah..

sayang kan fasha ni? dulu masa dia mula2 berlakon, saya minat jugak la sbb dia ni mmg cantik, suara pun sedap.. tapi lepas dia dh jadi pelakon kontroversi , minat tu sikit2 dah menurun dah.. ok emo pulak. layan je pemenang seterusnya


pemenang tempat kedua



zila bakarin di tempat ke3



rebecca nur Islam



dan tempat ke lima, Jue Aziz



tak faham kenapa dulu faizal tahir kena macam2 denda sebab buka baju masa menyanyi tapi mereka2 ini, siap ada hadiah pula bila buka baju sewenang2 nya..



nampak x gambar seksi bawah ni, klik la ye.sedekah 20 sen kat saya
adsads


terima kasih dari saya ;))


kalau suke , like la ;p

3 comments:

mykhalis said...

boleh pulak ustazah bakyah panggil dia jadi panel pagi ni kan?si becca la..hehe

~~Ticer Wann~~ said...

dunia dh terbalik.... pompuan buka2an xpe...lelaki buka2an kena GAM.. hmm... slm ukhuwwah...

Ieyda~ said...

mengarut je sume ni kn....ape la...