Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 19, 2011

cara memasukkan iklan CHURPCHURP dalam blog

Atas permintaan beberapa org kawan blogger mintak saya buat tutorial cara-cara menepek iklan CHURPCHURP didalam blog, saya pun dengan tahu sikit2 nya, cuba jugak memenuhi nya. Dulu, dapat cara ni pun dari kawan2 blog jugak.jadi apa salahnya share apa yang saya tahu kan.

mula2, kenalah ada account churp churp. kalau tak xde lagi, Klik sini untuk join..  isi form mcm dalam gambar di bawah.



sekarang dah join kan. :)) tahniah dah ada peluang dapat earning dari churpchurp.woahh dah macam promoter MLM gituuu..
sebelum tu copy semua di bawah ni dalam gadget html/javascript dulu


jangan save dulu.sbb kena edit lagi.kalau save terus, nanti orang klik, dapat kat saya pulak earning dia.itu contoh saya punya.

Pilih iklan yang hendak disiarkan dan klik share this seperti gambar di bawah.



lepas tu klik kanan pada gambar iklan dan pilih copy image url. automatik copy. Korang cuma perlu pastu ganti /paste dekat perkataan yang saya warnakan merah dalam contoh..kira ganti balik.



then, klik pula link iklan.tgk yang saya bulatkan dalam gambar. dan pastu pada ganti/ paste perkataan warna hijau dalam contoh.



buat semua iklan, sama je..dah siap.SAVE je.srkg siap...

Kalau x faham cuba lah tanya saya ye.saya sedia bantu..kalau saya tak boleh bantu , mungkin blogger lain boleh bantu jugak kan

Siapa belum ada iklan churpchurp, boleh la buat sekarang. setiap klik kita akan dapat rm0.20.kadang2 churpchurp bagi wednesday bonus.rm0.40 per klik. banyak jugak kan?tak payah buat apa2 cuma perlu siar iklan, pastu tunggu je kawan2 dtg klik..mari la kita berkongsi ramai2..

nak tahu earning saya setakat ni??? RM4.20. :)). Baru minggu lepas saya buat.okela buat saya.kalau kamu semua rajin promote lagi banyakkkkkkk la..

Harap membantu


kalau suke , like la ;p

3 comments:

storyfromme said...

iklan churp2 ni ape?macam heartbeat dgn nuffnag ke?saya bdk baru belajar yang kurang ilmu dalam dunia blog :p

yuyu jannah said...

storyfromme:
churp2 ni kira adik bradik nuffnang jugak la.kalau tgk account nuffnang,mst nmpk burung churp2 yang comel tu.tak rugi sign up ni.

ItsMeTheAuthor~ said...

still xfaham la..huhu...
cm ne ye?
nk dptkn kod html tu cm ne?xde pon nk copy image url...hohoho