Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

February 27, 2011

Gift untuk Puan nanie

plan hari ni nak pergi post gift untuk lucky follower ke 133 iaitu, puan Nanie . tapi baru siap2 nak keluar my mom pulak call mintak tlg hantarkan nasi untuk my lil brother yang admitted ward siang tadi. Gara2 kena gigit nyamuk, pastu luka, main pulak rugby di padang yang penuh dengan *** lembu. jawabnya dh kena jangkitan kuman. kena minor operation untuk cuci luka dan nanah. ok, terlebih explain sudah.setoppp.

so, untuk puan nanie, esok eh saya post gift yang tak seberapa ni.pening jugak fikir nak bg apa. sbb saya bukan pernah pun buat mende2 gini. buat GA lagi la x pernah.. tak mampu lagi kot. ok melalut lagi.setop again.

sbb ada yang request untuk tgk apa gift.. tak mahal pun, tapi saya dh puas fikir ni tau. penat kepala lutut saya ni. memandangkan Puan nanie merupakan seorang ibu mengandung. tak salah kot saya bg hadiah berupa barangan bayi. (eceh, ayat barangan tu mcm set lengkap je kan. padahal.....)

"
"
"
"
"
ini dia.
rompers untuk bakal si manja...
harap nanie gembira dgn gift ni.



kalau suke , like la ;p

4 comments:

Rosie Rose said...

huhuhuhu.... jelesnya nanie dapat adiah.... ^__^

yuyu jannah said...

nanie jadi follower bertuah..hehe

^nanie^ said...

alololo..mommy rosie jgn la jeles eh..nti mommy yuyu wt la GA lagi..;-) anyway,tq eh..sweetnye..xsaba nk sarungkan kt bby..nti bile bby da pkai,nanie update k yuyu..;-)

yuyu jannah said...

ye.mmg kena update gmbr baby pakai ni..hehe