Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

February 4, 2011

fever

kesian hubby demam.mlm tadi kena cirit birit dan muntah2..mula2 saya ingatkan hubby sakit perut biasa je.tapi lepas hubby muntah muntah 2 3 kali dan nampak dia semakin lemah.saya mula risau.masa tu dh nk masuk 1 pagi.hubby tgh baring2 dan saya baru lepas sapu minyak angin kat dada ngan perut hubby,tiba2 bangun dan berlari ke bilik..muntah lagi, saya dh mula rasa x sedap nak biar lagi.trus ajak hubby g klinik.siap2 dan terus keluar..

nasib la smpai je klinik xde orang lain.x payah tunggu lama2.saya dh x sampai hati tgk suami saya yang dah lemah sangat tu..doctor cakap hubby mungkin keracunan dan doc x galakkan makan kat luar buat sementara ni.balik rumah je dh nk smpai pukul 2.15 pagi.masing2 dah letih, saya letih duk mengemop lantai sbb ada sekali tu hubby termuntah x sempat masuk bilik air..

pagi td, mata mcm kena tindih ngan batu je, ssh gila nk buka.tapi celik2 tengok hubby x tdo.sian dia, mungkin x selesa dan x dpt tdo.tp kepenatan membuatkan saya tertdo balik..smpai la pukul 9 pagi.sedar pun bunyi air kat bilik air. oh, hubby dh mandi.

hari ni, 3hb 2 ingatkan hubby dh ok.rupanya tambah sakit baru.cirit birit dan muntah dh hilang.demam pulak.panas jugak la..bertahan smpai la pukul 8 malam.saya ajak hubby g klinik lagi.. k  la nk g picit kepala hubby jap. abah kata, shukri  ni alahan ni..dia je yang asyik deman..yela kot

jangan lupa klik ni sekali sehari k.


klik nuffnang juga.nnt sy klik awk balik
kalau suke , like la ;p

No comments: