Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

January 20, 2011

sakit gigi

sakit gigi kembali menyerang malam ni.sakit nya....berdenyutdenyut je,rasa nk je lempang pipi ni lajulaju bagi hilang sakit ni.hari tu masa awl pregnant dh kena sekali.sakit sgt, hubby ajk g klinik beli ubat.tp sy xmo g klinik sbb penakut..tehee..lepas tu hubby ajk g kedai ubat je beli ubat sakit gigi.tokey cina tu bg hurix untuk sapu dekat gigi yang sakit.dengan rakusnya, dlm kereta tu trus sapu ubat tu.smpai rmh pun tak hilang lagi.malam tu tidur dgn linangan air mata.sakittttttt..saya ni jenis ssh nk dpt penyakit even demam..bukan nk ckp besar tp tgk ni, dh nk masuk 5 bulan sekali pun x pnh demam, muntah apetah lagi pening2.mintak2 smpai due la xde sakit2 sume ni(sowww hero la ank mama ni..hihi).jadi bile sekali dpt sakit tu mmg jenis x tahan la..mst menangis smpai teresak2.ok, bx to the basic balik...malam ni sakit tu mmg menyerang dengan bersungguh2 sekali.kali ni my mom x bg makan ubat sakit gigi, dia ckp bhy untuk baby.tahan je..adei x tahan ni.. ;((
lambatnya hubby balik keje malam ni.x sabar nk tdo ni.nk mengadu kat bantal saya sakit sgt..huhu..( skrg kat rmh my mom, malu la kalau my mom tahu saya nangis)xde sape dpt tlg saya..uwaaaaaa
kalau suke , like la ;p

2 comments:

Sweetie Pie said...

ala mama...sbr la..gi klinik takut.jd mama kne la tahn yek

yuyu jannah said...

kalau g klinik pun x blh wat mende gok da..sbb x blh makan ubat tahan sakit ke mende2.panadol je la...tu pun aku x makan.x molek sgt..