Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

January 19, 2011

1st baby movements

dua entri untuk hari ini kerana sangat happy secara tibatiba..kata org kegembiraan kalau di kongsi dengan kawankawan, org tersayang akan lebih bermakna kan.hari ini, 19 jan 2011.saya dh dpt rasakan pergerakan sikecil..mula2 ingatkan biasa je mcm hari2 sebelum ni..getaran sikit2.tp ni, dr td smpai skrg.masih terasa..OMG, alhamdulillah.dah lama mama tunggu saat ini syg.. +)
kdg2 dpt rasa mcm org kat dlm ni jentik2 perut kita.sweet je.smbil makan buah pelam td sambil tersenyum2 sbb terasa getaran ni.hihi..lambatnya hubby balik nk kongsi kegembiraan ni dengan dia pulak..

bila la nk dpt tgk kaki baby kat perut mama mcm ni..adui la..mama bagi peluang masa kat dlm tummy je tau..kat luar nnt x baik buat mcm ni.
kalau suke , like la ;p

5 comments:

QUEENofHEART said...

serius aku suke entry mu ni..semoga slamat semuanya yek

nuruljannah sukhri said...

hehe.tq darl...aminamin

Ryehanna said...

hihi... mmg best kan bile dah start rase.. teringt ms mula2 rasa baby's movement dlm perut.

mine was a very tiny flutters... sweet... now, approaching 8 months, my baby loves to squirm, and kick a lot. hihi

ummu ahmad said...

subhana Allah, clear betul nampak tapak kaki baby u!

Ahmad dulu nampak dia gerak je, tak nampak kaki ke tangan ke sebab kulit perut i tebal..huhu..

take a very good care of you!

nuruljannah sukhri said...

ummu, ni gmbr google la..haish, x nmpk pun kaki bby cam ni.tp kalau nmpk pun xkan la i nk publish cenggini...kena piat ngan husband nnt..