Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

January 31, 2011

Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal Dan Berat 2011

Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal Dan Berat 2011

berbalik kepada soalan asal pencarian ini, di sini saya Nuruljannah Sukhri merasakan belog saya ni agak simple, sbb saya hanya menulis apa yang berlaku pada diri saya. dan saya juga selalu berfikir tentang
"ok x entri kali ni?"
"menyentuh sensitiviti blogger lain x eh entri kali ni?"
"annoying x entri kali ni?"
dan setelah menimbang semua perkara itu, baru butang publish post ditekan.

dan sebagai penulis belog ini, saya tidak tahu sejauh mana ringan, ideal dan beratnya belog saya.terserah pada pihak juri..
tapi kalau monang pun eden suko yo..teheeee
sekian ye.
saya cuma nak tag
jaslin 
queen of aida
mommy's diary 
sape lagi?
sape nk join,silakan.
tapi tarik tutup adalah 31hb 1 2011.hari ni ok
kalau suke , like la ;p

8 comments:

D'China Store said...

thanks join..sebab tak mention jadi luncai masukkan dlm list blog ringan..ok tak?..kalau nak tukar kategori bagitau erk ..

p/s: luncai follower ke 100..yeahhh!

yuyu jannah said...

ok je tuan juri..

Jaslin Jamaludin said...

sebelum ni leen takda peduli pun orang nak judge apa tentang blog leen. tapi! bila dah terguna nuffnang bagai, takut org wat timbang tara, macam takut² gak nak menulis. dah macam hipokrit la pulak. tapi lantaklah. kalau monang, monang. kalau tak, pun takpa. ;p
my view la. hehe..

Jaslin Jamaludin said...

totap nak merepek meraban dalam blog sendiri.
lantak! pfft!

yuyu jannah said...

haha.botul tu lin, kadang nk menaip ni byk nk kena fikir...tp selagi x menyinggung perasaan xde hal..

Jaslin Jamaludin said...

betul².. haha.. tapi kan sis..
kalau ade yg tersinggung maknanya dia makan cili.. bukan salah kita, kan kan? tett!

yuyu jannah said...

ye la, kalau nk tersinggung jgk.nk buat mcm mana...

___Mrs Suhaidi___ said...

Terlambat sudAhhhhh....haishhh