Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

November 8, 2012

kenangan untuk hafiz

hai semua tawan-tawan mama.
nama saya hafiz, saya dh berumur setahun 5 bulan 12 hari tau.
kejap je kan.
mama cakap, masa taye baru lahir, taye tecik je. berat taye 2.85kg je.
tp hasil susu ibu mama, saya dapat membesar dengan jayanya. 
tapi.. kata mama lagi,
mama cuma sempat susukan saya sampai umur saya 8 bulan lebih je sebab mama kena sambung belajar.
mama kena tingglkan saya dengan tokmi kat kemaman, tgl dengan ki, tgl dengan papa saya yang ohsem tu.
mama taye ni mmg berjiwa sentimental sikit tau.habis semua kenangan mama nak simpan. kalau boleh mama xnk kenangan tu luput mcm tu je.
 nak tahu apa kenangan yang bagi kat taye x?


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
jeng jeng jeng!!! (lah sangat) ;p

frame lagi becar dari tayer..cebab tu tayer tanak tenyum..



ini la kenangan yang mama taye buat untuk taye.mama cakap ini baju pertama yang taye pakai bila saya dilahirkan ke dunia ini. mama framekan untuk taye jadikan kenangan. mama ada cakap, apa yang mama nak sampaikan pada taye bukan la set baju ni, tapi makna tersirat di sebalik frame set baju ini. cebab taye tecik lagi, mama bagi can taye untuk fikir bila besar nanti..

taye tayang mama taye..mwahhhh mwahhhh untuk mama taye yang comel tu




kalau suke , like la ;p

8 comments:

ciNDerella stRikEr said...

amboi....kretip laaa.

Zana Adieyza said...

x tau kenapa zana syahdu baca entry ni.. rasa sgt2 untung hafiz ada mama yg sgt2 menghargai setiap detik indah bersama anknya..

xpernah rasanya zana dgr cerita mama yg framekan gmbr baju pertama baby dia.. sweet sangat2 tau yuyu ni!!

Izan Ishak said...

wahhh...nice idea framekan baju pertama yg hafiz pakai ye.. kenangan mengusik jiwa sampai bila2 nih~

#kejap je hafiz dah besar. rasanya baru hari tu k.izan baca pasal yuyu pregnantkan dia~

Wanafzan said...

good idea la yuyu. nak jugak la cr bj 1st fatnin. dah simpan atas almari dah. hehe!

Dda Ly said...

kreatif sungguh mama kamu... untunggg kamu dapat mama cani..:) :) thanks ye yuyu singgah blog saya...

MyRule said...

Cepat2 gi cari baju first ammar n akid hehhe... X der la ;p

tapi sure hafiz trrharu bila besar nanti

~ NANA ~ said...

aloooo sweetnya mama...terasa nak framekan jugak & gantung dlm bilik baby...hihi

Unknown said...

waaaaa.. siap frame lagi..
bagus gak idea ni..
hihi