Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

September 14, 2012

little hafiz x sihat lagi

ENTRY NI PATUT PUBLISH SMLM, TP TGH MENAIP HAFIZ TERJAGA DARI TIDUR..HUHU

salam semua, ye saya yuyu bersiaran dari kemaman trg.ye, yuyu dah sampai rumah mak yuyu.alhamdulillah perjalanan dr TM ke kemaman hr ni agak cepat, lebih kurang 4 jam je.. thanks zaza, tumpangkan saya balik kemaman hari ni :))

sampai je rumah td, sedih sgt tgk hafiz, muka hafiz dh cengkung sgt.. dengan pandangan sayu  je hafiz pandang yuyu dari dalam rumah. nampak sgt yang dia rindukan mama dia. :( mama pun rinduuuuu sgt2 kat hafiz , syg.. masuk rumah cepat yuyu dukung hafiz cium2 dia..hafiz pandang je muka yuyu.time tu jgk yuyu rasa nk menangis terharu..
:((

yuyu sedih tgk hafiz yg x sihat, batuk selsema, muntah.. yuyu sedih tgk hafiz dh cengkung, yuyu sedih tgk renungan mata hafiz..

ptg td masa suapkan bubur nasi kat hafiz, hafiz selera sgt makan..tapi akhirnya hafiz muntahkan balik semua bubur yg dh masuk dalam perut dia.. dia nampak lemah lepas muntah..

lepas mandikan hafiz, bg susu..hafiz dh lali..yuyu pasangkan babytv kat lappy..setengah jam jgkla hafiz layan babytv (youtube) baru dia terlelap.. menitis air mata yuyu tgk keadaan hafiz.

sementara hafiz tdo, guna masa update kejap. malam ni plan nk bwk hafiz g klinik lg.padahal malam td tokmi dh bwk hafiz g klinik..tp yuyu x puas hati.nk pegi jgk sekali lg. nk dgr sendiri, nk tny mcm2 kat doktor..


tertidur sambil pegang tangan mama..rindu ye syg..






my favourite pic!!
kaki dia.
doakan my little hafiz cepat sembuh ye semua.. x senang hati yuyu nk g TM nnt.


kalau suke , like la ;p

8 comments:

fiszah_pjo said...

sian hafiz..cepat sembuh ye,pzah sehari tgglkan atirah pun da rindu sgt.takpernah lg tdo tanpa ada atirah disebelah,uwaaa..tak sanggup..

yuyu ni tabah tau!

yuyu jannah said...

thanks fizah,. yuyu xde pilihan fizah..yuyu kena ikut je jalan yg dh tersedia, semoga apa yang yuyu buat ni betul untuk masa depan yuyu dan famili.. mmg x boleh tidur jgk mula2 dulu..tp lama2 dh biasa skit.tp tiap2 masa mst teringat...

Noorly A Puad said...

Jemput ke blog saya.Inginkan tip2 tingkatkan penghasilan susu, kunjungi http://mamahazeeq.blogspot.com/

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

anak ila baru baik lps 2 minggu muntah n berak2.. kurus jadinya

Anum Shukri said...

semoga Hafiz cepat sembuh ya...kesiannya tengok..

ciNDerella stRikEr said...

semoga cpt sembuh lil hafiz

Cik Puan Fara said...

yuy,demam suhu tinggi ke?
kalo suhu tinggi,selalu2 la basahkn badan hafiz. kalau boleh, letak kain basah tu kt kepala, leher ngn ketiak dia sbb situ slalunya panas. letak jap insyaAllah suhu turun.

mama leen said...

dah sihat ke belum ni yuy? cian dia.. kalau anak demam.. memang kita yg paling susah hati..