Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 31, 2011

update projek sulung

semakin hari makin ssh nak online.. kalau dulu, boleh kata celik mata je terus hadap pc, blog.. skrg ni byk pulak komitmen lain.. tapi x pyh la tulis kat sini, kang korang geli mata pulak baca..sebab benda yang basic yang semua suri rumah buat. plus ngan 5 hari ni aku dah start kena kira pergerakan si manja dan tanda dalam buku merah.. payah betul nak ingat kalau duk online je..




jadi start pukul 9 pagi , aku start berehat2, buat kerja pun sambil menanti si manja ni mula bekerja..apa lagi dush dush la..tendang sana sini.. sampai la cukup 10-15 kali. baru aku boleh senang hati nak online ke nak buat keje pape.. biasanya dalam pukul 11.30 ke 12.00 cukup la 10 kali tendangan padu si manja ni.. kalut betul mama to be ni kan??? bukan apa, nnt kang x prsn baby bergerak, pastu x tau nak tulis pukl brp cukup 10 kali, mst kena marah ngan nurse..
pengalaman pertama la katakan.. lagho skit.. (pinjam ayat leen)




masuk bab projek sulung,.. peratusan siap hampir pada 50%. setakat ni 100% adalah hasil kerja tangan aku je.sbb abah mcm bz sgt je.balik keje dh lewat ptg, pastu terus berkebun kat tanah sekangkang kucing belakang rumah, pas maghrib, online, tgk tv, tdo.. bila nya nk tlg aku siapkan projek ni.. plus ngan umi kata,boleh je org mengandung menjahit.. aku apa lagi..... bertungkus lumus la sorang2..




stop ni pun sbb ada x cukup bahan sikit.ingat petang2 sikit nanti nak g beli je, sbb nak siapkan terus. excited tahap gaban ni.. kalau dah siap satu set ni, boleh la teruskan ke set ke dua.. erm, cukup x sarung tilam baby 2 set je?? 


skrg ni dh create blog baru untuk join contest sbb ada yang bg cadangan kata blog aku ni berat sbb byk sgt banner contest kat side bar. jadi dia cdgkan buat satu blog khas untuk contest /GA je.. ok jgk kan.aku apa lagi, terus buat dan join contest2 yang ada..hehehe.. gila kentang contest betul. bukan apa, join contest ni byk yang kita dapat.
1)dpt tmbh kwn baru
2)dpt bg sokongan kat pembuat contest/GA
3)kalau menang, dapat Hadiah la.. apa lagi, kecik ke besar ke, mahal ke murah ke hadiah tu x penting.. yang penting kita enjoy berblog..


ok la, sampai disini saja ceramah saya petang ni, semoga bertemu lagi di lain bicara..hikhik.. salam ukhuwah dan silalah klik nuffnang kesayangan saya tukalau suke , like la ;p

2 comments:

Rosie Rose said...

fuhhh... fuhh... busy apa tu yuyu.. haihh, dah ngalah PM dah nih. Hiks!!!! pape pon, yg enting jaga kesihatan... baby makin aktif tak skrg???

adan said...

bznyer die... setuju sangat awk buat blog baru khas untuk join contest tu.. ^_^