Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 15, 2011

tak mungkin sbb radiasi dari jepun

hari ni terasa mual dan pening2 sikit.mcm nak muntah pun ada..adakah disebabkan oleh


- pagi td hanya breakfast maggi kari, pukul 12.00 tengahari, lepas tu x ingat pukul brp cuma makan bbrp keping biskut tiger. bila dh start mual dan pening tu baru minum susu segelas..lagi la tambah pening dan mual. ada kemungkinan
-xkan alahan pulak..awal2 preknen xde plak alahan gini
-atau mungkin kah disebabkan radiasi nuklear dari jepun?? tak mungkin kerana sayang kot.


petang bila hubby balik keje, cite kat dia pasal mual & pening ni.langsung kena marah sbb x makan nasi, makan maggi, x jaga makan blablabla. hubby terus paksa makan nasi, bolehla makan 2 3 suap..itupun btl2 mkn nasi. x sentuh langsung tumis udang & ayam masak kunyit umi masak tu. x lalu..


lepas solat td, rasa pening dh kurang..mual masih ada..nk makan apa eh??
smtr x pening ni, nk g baca psl radiasi dari jepun tu la. kalau suke , like la ;p

2 comments:

mykhalis said...

lain macam je mual2 nie..dah cek doktor ke?

nuruljannah sukhri said...

x pergi pun sbb suami saya balik kejap je td.pas maghrib masuk keje balik..mintak2 xde pape