Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 17, 2011

streamyx lembab

streamyx oh streamyx....
kenapakah dikau buat perangai pulak sehari dua ni??
lembab melampau2 pulak..
kalau u buat perangai macam ni, mcm mana i nak update blog i ni?
u x kesian kat i ke?
u x sayang i dh ke?
dulu masa berkenalan u janji, u akan berikan yang terbaik..
tapi hari ni????
janji tinggal janji....
i frust dengan sikap u kalau mcm ni.
u hampakan i ok.
i sedih, sebak, brrrrrrr...sebak smpai x boleh nak berkata2.
kalau u nak i sayang u lagi, tlg la buat perangai yang elok sikit..


sikit2 nak merajuk (disconneted)..sikit2 nak balik rumah mak bapak u (langsung x de line)
habis i ni bg makan kat u ( bayar ) bulan2 u  langsung x ucap terima kasih...
i sedih
sedih
sedih
sedih




kalau suke , like la ;p

7 comments:

mykhalis said...

pakai le pekej 4mbps..baru laju tapi tak berapa berdesup le..heh

Cekodok said...

janji tinggal janji.. duit dah dapat.. kontrak dah ikat.. haha...

nuruljannah sukhri said...

mykhalis ;
4mps??brp ratus plak tu??? xpela, dulu oke je laju. 2 3 hari je bru poblem skit..dia ikut musim kot..

nuruljannah sukhri said...

cekodok ;
bagai dikata la..sabor je la

storyfromme said...

tukar unifi la :)

nuruljannah sukhri said...

hr ni mcm dh ok dh budak streamyx ni..nk kena pujuk rayu baru ok

.:Mrs. Engineer:. said...

alhamdulillah streamyx rumah parents sy ni ok... :)