Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 1, 2011

family outing

akhir2 ni kerap pulak abah dgn hubby g main bowling. dan aku??harusla ikut serta sebagai pasukan sorak?tak, aku sorak secara solo je.. sejak pregnant ni mmg tak dibenarkan untuk menyentuh bola boling. eh tipu, sentuh je dibenarkan.. bermain atau melontarkan dengan skill yang digeruni mmg sangat tidak dibenarkan.. KEJAM. korang pregnant ada main boling x?

rasanya tahun 2011 yang baru bbrp hari ni ( x smpai 100 hari lagi kan, so bru bbrp hr) dh hampir 5 atau 6 kali kot follow diorang layan boling ni. kalau smpai awl, boleh la aku cuci mata kat Mesra Mall sementara tgu dorang bermain. kalu x..melangut la aku.

tunggu lah habis pantang nanti..nak main 5 game tiap2 malam...hahaha

pernah aku tertdo sbb lama sgt tgu dorang habis game.. 
meh tgk apa aku buat bila tgu dorang main.


jap2 perkenalkan dulu atlet2 nya

abah dan umi. tapi umi bukan atlet nye la..

mr suami

sorak girl

febret nih..dappp

ni pun...nak lagi nak lagi

nampak x low fat tu? hehe..tp gemuk jugaaa


iklan hari ni ialah

http://ys-production.s3.amazonaws.com/campaigns/803/photos/profile/milo.jpg?1295591837
milo-fuze


kalau suke , like la ;p

No comments: