Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 29, 2011

dialog positif boleh jadi negatif

semakin hari semakin seronok dan tak sabar menanti kelahiran cahayamata pertama ni. sejak dah mencapai usia 7 bulan di dalam kandungan ni, si manja ni makin aktif pulak bershuffle.. kadang2 sakit jugak bila dia shuffle lagu rancak..hehe

malam ni nak share cerita kelakar yang saya jumpa masa jalan2 cari maklumat pasal "parenting" kat google td.

dialog antara pasangan dara dan teruna 


tapi selepas 5 tahun. . .






baca dari bawah ke atas.


hahaha..ada ke mcm ni? 


sekarang ni baru setahun kahwin, mintak2 xdela macam ni. amin...

kalau suke , like la ;p

4 comments:

sayanakhiburan said...

InsyaAllah... Semoga kekal bahagia ke akhir hayat...

nuruljannah sukhri said...

amin...semoga doa saya dimakbulkan

storyfromme said...

hahaha..terbaik.

E K A said...

hahaha..kelakar kan.