Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 16, 2011

maksud BE nuffnang

assalamualaikum semua..


hari ni nak tanya soalan yang mungkin buat haku nampak tak berapa cerdik. tapi kalau x tanya aku tak faham pulak.. aku kan budak (budak ke??) baru belajar.. mmg la kena banyak tanya kan?kan?kan?

benda ni berkaitan dengan nuffnang.aku yakin sume dah otai pasal benda ni.haku je yang baru nak tersenyum kambing bila tengok earning nuffnang naik sikit2..
duk tgk2 post org pasal BE, mula la faham apa itu BE.tp masih kurang faham mcm mana pengiraan dia. 

td bila tgk cek akaun nuffnang , jadi tensen pulak (ok, aku tipu tipu tipu).  tibatiba terasa teruja teringin nak tahu apa makna dan perbezaaan BUFFERED EARNINGS, METERED EARNINGS dan CAMPAIGNS???

mesti ramai yang terer2 pasal nuffnang ni boleh tlg jelaskan kat haku ni..



kalau suke , like la ;p

10 comments:

Cekodok said...

BE kira per UV kalo tak silap..

bila kempen BE dah habis jadi ME...

kempen biasa tu kira perklik... :D

queen aida said...

ye..sy jgk ingin tahu lalalala

naqiah said...

sy pom!!

mykhalis said...

cepattt..Khalis juga mahu tau..sbb Khalis tak buat ape2 iklan lagik nie

Cekodok said...

UV tu unique viewer... kira bilangan pelawat la.. g tgk kat nuff..

tapi cara kiraan tu tak pasti plak.. tapi berdasarkan uv tu la... kena byk bw kot.. hehe

nuruljannah sukhri said...

owwww, faham2..skrg dh faham skit2.mekasih cekodok.
khalis, buatla skrg..rugi lambat2.sbb bukan kena byr pun

mommylavender said...

mommy pun baru nak paham2 kan tq jannah..buat entry ni~hee

nuruljannah sukhri said...

QA, Naqiah, Mykhalis, dan mommylavender..

nasib cekodok ada kan??kita tgu apa kata org lain lagi..

Cekodok said...

jannah.. cuba search kat tenet.. ramai dah buat entry pasal tu...

tapi sekarang ramai dah tanak guna nuff.. nuff dah mereng .. hehe..

*luv Syahnia* said...

oohh gitu..
ain pun tak pasti pasal bnde ni
taw psang nuff je..hihi