Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

February 5, 2011

nk suami sayang, kena jaga perutnya dulu

tajuk yang tiada kaitan.

ssh nak dapat masa berkualiti dengan hubby since dia semakin sibuk kat office.siang malam kerja..jadi bila ada je masa bersama walaupun sehari, harus gunakan sebaik yang mungkin. hubby cuti smlm,itu pun sbb demam masih bersisa sikit2. 

sebagai seorang isteri mithali saya cuba untuk membuat yang terbaik untuk suami. puas berfikir akhirnya dapat idea.bawak hubby g jalan2 hirup udara segar..mungkin boleh ringankan sikit kepala dia.

the best place untuk rehat2 ialah tmpt yang ada udara segar dan angin sepoisepoi bahasa..mestilah tepi pantai.saya bawa hubby ke pantai suria , cherating.

kebetulan plak skrg ni cuti CNY, jadi ramai la pengujung resort ni.terliur pulak tgk budakbudak dan mak ayah budak duk berendam dalam kolam.lama x swimming.(walaupun swimming mcm itik, kaki di lantai..hehehe).

tapi kami menuju ke pantai sbb kami mmg x bawa pakai untuk mandi pun.kalau bawa pun mst saya sorang je yang excited.org demam mst kelat je muka tgk.
saya mmg x suka pantai.bukan x suka je, saya takut pantai.sbb tu kalau g pantai saya duk jauh dari air..org lain berebut je nk turun nk duduk di gigi air (ada ke gigi air?), saya kalau xde sbb jangan harap la nk turun sentuh air.tapi suasana pantai saya suke sbb nyaman, smbil makan keropok, boleh la recall balik zaman bercinta dulu2.contohnya macam ni,


his pale face

sentiasa berdoa, lepas bersalin ni alahan kat muka cepat2 hilang

saya suruh hubby buat tangan mcm tu, tapi dia cebik muka kat saya..sob2
org asyik ckp, "eh keciknya perut 5 bulan, x nmpk pun". tp bg saya dh bsr sgt sbb saya asyik kena ulang pakai tshirt yang sama je.yang lain dh ketat.


kalau ada contest kakimu kakiku jua, mst pertaruhkan gmbr ni.


lepas dh penat2 (padahal x smpai sejam pun lepak situ) perut dh mula terasa lapor..skrg ni teringin sgt nk makan ketam.tp xmo makan kat kedai, nak umi masak.sedap+boleh makan byk. saya ajak hubby makan je kat paddy coffe house dlm hotel tu, tp hubby kata makanan kat situ x sdp.jum la kita cari kedai makan..

ikan kerapu masak 3 rasa yang x habis dimakan.nk mtk bungkus tp masing2 segan pulak.

kelik hearbeat ni ye kawan2 yuyu yang baik (ops, lama x bahasakan diri yuyu kat blog ni)






kalau suke , like la ;p

2 comments:

___Mrs Suhaidi___ said...

Soooo romantic okehhh...

Sweetie Pie said...

dh besau perut 2..pic kt pantai,ak msh simpn pic hang dl.igt x?hehe