Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

February 10, 2011

kepada pengguna hotlink

saya dapat iklan ni dari says.my. Mungkin berguna untuk blogger blogger yang pakai talian HOTLINK. ke aku yang lambat tahu ni?hehe..fyi, saya x pakai hotlink , saya pengguna tetap celcom postpaid sejak bertahun tahun yang lalu. Dunia top up dh lama ditinggalkan, kadang2 kalau abah mintak tlg top up no. prepaid dia, mst failed.hihi..apatah lagi sekarang ni ada pulak hot ticket. kalau diikutkan survey dari kawan2 , bbrp responden yang ditemubual mengatakan hot ticket lebih jimat..xtahu la sejauh mana kebenarannya..kau pakai apa?

sejak rajin dan aktif dalam belog kecik dan tak seberapa ni, secara otomatik jadi rajin pulak join mana2 website yang bagi keuntungan ni. contoh terbaik dari ladang gandum ialah, dh mula join nuffnang, heartbeat, dan terbaru says.my

info yang terbaru dari says.my 
klik bwh ni untuk tahu lebih lanjut, kang saya silap terang kang naya pulak..semoga memberi manfaat kepada semua.
pertanyaan tentang says.my juga dialu alukan. saya sedia menjawab jika saya tahu.

hadiah hari ini, klik kotak pink bwh ni,


kalau suke , like la ;p

No comments: