Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

February 17, 2011

gender

kalau ikutkan hari ni, (malam kot) saya dan suami nak gerak pergi KL, sbb ada wedding anak buah hubby 20hb ni kat Maluri. Ikut planning dua org budak ni, alang alang dh smpai KL tu boleh la silau silau tengok barang2 baby. tiba2 saya terfikir, awl sangat ke saya buat persiapan ni?sedangkan saya baru 22weeks ++ preggy?. tapi saya ada sebab tertentu jugak.

sebab 1 : saya bukan selalu ada masa, eh bukan saya, suami saya. Dia jenis kerja siang malam, mmg susah sgt kami nk pergi membeli. Jadi bila ada masa sikit2 tu, kami beli la sikit2 barang barang yang perlu.

sebab 2 : kami tinggal di kemaman ni cuma ada The Store dan Anakku je. mmg x ada pilihan lain.Harga pun agak mahal banding dengan tempat lain, mungkin sbb tak ada saingan. jadi x salah kot, bila dah kebetulan ke KL ni, kami amik kesempatan beli sikit2. betul x? boleh dpt yang murah dan jenama lain sikit.

cuma yang menjadi masalah sekarang ialah, belum tahu gender baby.. ???? (question marks besar tu la ada dalam kepala saya skrg). jadi hari ni, nak ajak UMI (my mom) g scan la..mintak2 baby dpt tunjuk gender dia.. google2 tadi, abg google bg gmbr ni pulak. adoila..


kalau la macam ni, mmg pengsan la hubby.hubby je?mama nya??



anak mama sayang, nanti kat klinik anak mama jangan malu2 tau..kasi tunjuk saja..wahahaha

Ya ALLAH Ya Tuhanku, sesungguhnya tiada tempat lain untukku memohon pertolongan, perlindungan selain dariMU yang satu. Aku bermohon agar dipermudahkan segalan urusan ku dalam menyiapkan segala urusan dalam menyambut kehadiran anugerah mu yang sangat bernilai ini Ya ALLAH. Semoga dengan apa yang bakal engkau aku ketahui selepas ini memberikan seribu kemudahan kepada hambamu ini. Amin Ya Rabbal Alamin.

tapi apa yang lebih penting adalah keselamatan anak di dalam kandungan ini.semoga anak mama ni sihat fizikal dan mental sudah cukup buat mama tersenyum.
"tak sabarnya nak peluk cium kamu sayang"

kalau suke , like la ;p

3 comments:

elyina said...

tak salah beli barang baby awal.sebab ade reasonkan. kene grab the opportunity. sy pun dah beli sikit2. duit pun bukan ade sekali banyak..hehe

___Mrs Suhaidi___ said...

Xpela dh blh start dh shopping tuh...:)...gud luck dear...pinl or blue..hehe

Jaslin Jamaludin said...

adoi, nak anak jugaks. huu.