Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

March 30, 2011

projek sulung

hari ni kena pergi hantar repair mesin jahit. x tahu kat mana silapnya.x nak jalan pulak dia time2 org nak gunakan khidmat dia.. mungkin sbb masa pindah dari rumah sewa hari tu ada terhentak2 kot.. xpelah bersedia dengan duit secukupnya, buat2 tak nampak je la.. kena repair jugak mesin jahit ni. sebab me and abah ada projek baik punya... projek ni mestila untuk bakal anak dan cucu sulung dalam keluarga ni....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaa....

ni la antara projek kami dua beranak...
ini saya jahit guna tangan je dulu sbb nak bagi contoh kat abah..

tukang design ; mommy to be
tukang jahit ; grandpa to be (tapi abah x buat pape lagi sbb mesin rosak.)

korang dapat agak tak gambar apa kat atas tu?

ssh betul nak dapat kain cotton berkualiti dengan corak yang kiut miut.. ada sape2 volunteer nak tlg beli?hehe



kalau suke , like la ;p

4 comments:

chentaNUYU said...

comey! :)

mykhalis said...

gambar ayam dengan rumah??ayam balik kampung?betul tak?heheh

hottest entry di blog khalis :
Dunia coklat paling lazat

Diskusi lucu antara Bill Gates dan Steve Jobs

nuruljannah sukhri said...

chentanuyu ;
tq ;))

nuruljannah sukhri said...

mykhalis :
jgn buat lawak boleh x?hahaha